Hugger i äggstockarna

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Fisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 649
F

Fisa

är det normalt att det hugger som satan i äggstockarna vid hostningar och nysningar?
det har gjort så hela tiden och nu är jag i v12. Idag högg det värre än vad det nånsin gjort innan och ja skrek rätt ut:o

Lite orolig bli man ju...

Sv: Hugger i äggstockarna

Jag fick ont i början vid tex nysningar o så.. Inte så jag skrek rakt ut men det har jag hört flera som säger att dom har haft. Så det är säkert helt normalt men ring o prata med din BM!

Sv: Hugger i äggstockarna

Det är med största sannolikhet ligamenten du känner och inte äggstockarna! Ligamenten håller upp livmodern och tänjs ut lite när livmodern växer. Man känner ofta av dem just vid nysningar och hostningar!

//julia

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 639
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 748
Senast: Bullen22
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 665
Senast: Ratax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka