Hugo Åbergs

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare linafina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 323

linafina

Trådstartare
Någon som ska till Jägers på tisdag?

Jag ska dit och heja. Ska bli kul att se Steinlager och alla dom andra elithästarna :).

Förr var man första man in på stallbacken såna där dagar men nu får man gå in bland alla andra vid den vanliga entrén.

Saknar travtiden oerhört mycket :(.

Men jag längtar tills på tisdag :).

Sv: Hugo Åbergs

Jag ska inte dir men giganten med skötare ska dit. :banana: PS han var ruggig i snabbjobbet i dag.DS

Vad heter den mer än giganten? Eller den heter kanske så? Hade en passhäst förut som kallades detsamma :).

jag ska dit..har start häst,el rättare sagt min karl har det..kör själv dessutom..kul att ha häst en sån här dag!!!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Jeps
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 414
Senast: Raderad medlem 147980
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 730
Senast: Googlarn
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet