Hugosson i "Bonde söker fru"

Jag skulle vilja starta en ny tråd för bonde söker fru 2015, men kan inte se någon information om hur man ska gå tillväga. Kan någon upplysa mig?
 
@emli Du går in på det forumet du vill starta tråden, t.ex. "Senior". På sidan du hamnar på kommer det finnas en lista på alla trådar och över den listan finns bland annat en grön knapp till höger där det står posta tråd har jag för mig och så klickar du bara på den :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På onsdag är det dags - då får tittarna möta de sju nya bönder som vill ta chansen att hitta kärleken med hjälp av tv. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jacob Hård svarade då att SVT Sport "är på en resa" för att bli bättre. Då fick han en känga av Bonde söker fru-profilen Pontus...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett av årets säkraste vårtecken anlände i helgen – fälttävlanspremiären på svensk mark. Det var kändistätt hos Tågarpsortens RF där ett...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Pontus Hugosson fortsätter att roa med sina filmer. I senaste alstret visar han något som säkert både en del hovslagare och hästägare...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp