Bukefalos 28 år!

Hund ändrar plötsligt sitt beteende

Flixx

Trådstartare
Hej!
Det är första gången jag postar här och det är mycket för att jag fick mycket funderingar o så av ett annat inlägg o tyckte det fanns många bra o kunninga personer.
Våran 14 åriga labrador/bordecolli började helt plötsligt mitt i natten att krafsa på dörren så jag o min sambo gick ut med henne (hon krafsar aldrig på dörren, och brukar bara sova o snå äta o dricka under nätterna) men när vi kom in igen så började hon igen, och vankar av o an o får liksom ingen ro. vi stängde dörren till hallen tillslut (vi bor i lägenhet så vill inte störa granarn) o då fortsätter hon på den dörren o står i stirrar in i väggen till trappuppgången. Hon andas häftigt och det känns som att det är något i hennes blick (kanske bara är vi som inbillar oss) min sambo badda lite vatten på hennes huvud och nu verkar hon lugnat ner sig igen. Någon som vet vad det är eller kan vara eller vad vi ska försöka göra?
Jätte tacksam för svar!
 
Det kan vara vad som helst. Kanske mår illa, är dement, har ont osv. Om det inte går om under natten hade jag åkt in med hunden
Ja det kanske det kan vara för hon vart lugn sen under natten bara sambon baddade med vatten, vi får se lite vad som händer nu nästa natt. Men tack för svaret :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 579
Senast: cassiopeja
·
Träning Visste inte riktigt under vilken kategori jag skulle lägga detta inlägg men vi gör ett försök här... eftersom det är vid ridning det är...
Svar
5
· Visningar
1 595
Senast: mackan
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 319
Senast: Shark
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
4 930
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp