Calazirya 7 Jan 2009 #4 Sv: Hund i bilen Hund går dock som last har jag för mig och last ska vara fast ( som jag tolkar det får man alltså inte ha hunden lös i bilen ). Men hundbilbälte fungerar om man inte vill ha hund i bur
Sv: Hund i bilen Hund går dock som last har jag för mig och last ska vara fast ( som jag tolkar det får man alltså inte ha hunden lös i bilen ). Men hundbilbälte fungerar om man inte vill ha hund i bur
*tove* Trådstartare 7 Jan 2009 #5 Sv: Hund i bilen okej... Jag har hundbur i min bil . Undrade bara hur det låg till, och nu har jag fått två olika svar.
Sv: Hund i bilen okej... Jag har hundbur i min bil . Undrade bara hur det låg till, och nu har jag fått två olika svar.
Calazirya 7 Jan 2009 #6 Sv: Hund i bilen Nej svaren är inte olika, blandrastik svarade rakt av på din fråga du ställde och det är inte krav på att ha bur till hund i bilen. Däremot ska all last sitta fast
Sv: Hund i bilen Nej svaren är inte olika, blandrastik svarade rakt av på din fråga du ställde och det är inte krav på att ha bur till hund i bilen. Däremot ska all last sitta fast