Hund i stallet?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hildaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 482
Sv: Hund i stallet?

Min hund är med nästan varje dag till stallet, hon älskar att vara där. Hon är kopplad i en lång lina utanför när jag mockar eller pysslar med hästarna och så får hon vara lös när jag är på ridbanan. Hon följer med när jag kör och rider, fast inte när jag ska träna travaren, då hänger hon inte med.

Hon har varit lös överallt innan men det är hundförbud inne i stallet nu enligt stallägaren.

Sv: Hund i stallet?

Min hund följer med ibland till stallet. Lite krångligt att hålla reda på en busig valp och en busig häst samtidigt.:angel:

Hon vill gärna leka med hästarna och är väldigt närgången osv, vilket kan bli rätt så farligt. Får ta med henne mer senare, när hon är mer tränad.;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 713
Senast: ufot
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31