Bukefalos 28 år!

Hund naprapat?

TwiggyM

Trådstartare
Jag har av en vän blivit rekommenderad att ta min hund till en naprapat och är nu nyfiken.

Vilka här går med sina hundar till naprapat? Har det fungerat bra, vad kostar det ungefär och slutligen vet ni några naprapater för hund i Norrköping, Linköping, Nyköpingstrakten? ( Lina du får också gärna svara ;))
 
Sv: Hund naprapat?

jag tog min hund till kiropraktor och märke en stor skillnad. hon blev mycket mjukare i musklerna och hon lekte mycket mer med min andra hund efter besöket. jag kunde också märka att vissa varma områden på ryggen blev svalare. jag minns tyvärr inte vad det kostade för det var ganska många år sedan.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 144
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 249
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 025
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp