Hund naprapat?

TwiggyM

Trådstartare
Jag har av en vän blivit rekommenderad att ta min hund till en naprapat och är nu nyfiken.

Vilka här går med sina hundar till naprapat? Har det fungerat bra, vad kostar det ungefär och slutligen vet ni några naprapater för hund i Norrköping, Linköping, Nyköpingstrakten? ( Lina du får också gärna svara ;))

Sv: Hund naprapat?

jag tog min hund till kiropraktor och märke en stor skillnad. hon blev mycket mjukare i musklerna och hon lekte mycket mer med min andra hund efter besöket. jag kunde också märka att vissa varma områden på ryggen blev svalare. jag minns tyvärr inte vad det kostade för det var ganska många år sedan.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
834
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 509
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
996
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka