Hund och leta pojkvän?

Sv: Hund och leta pojkvän?

Sluta generalisera och håll inte på med att försöka anpassa dig efter vad du tror att killar vill ha. Titta dig omkring så ser du att det finns lika många preferenser som det finns förhållanden!
 
Sv: Hund och leta pojkvän?

Jag har alltid haft hund, och i princip alla pojkvänner jag haft har också "råkat" ha eller haft hund tidigare. Så på så vis har det inte varit svårt att hitta kille. Däremot har det ofta varit så att vi haft olika SYN på hund vilket var det större problemet och som fått mig att lämna flera relationer.

Nu träffar jag en kille som är en kattmänniska, han har två katter och har alltid sagt att han aldrig tänker ha hund eller träffa någon med hund då det verkade vara så jobbigt med hund... Men så träffade han mig (och mina två medelstora hundar) och blev plötsligt fast ;) Nu vill han ofta åka och hitta på saker/aktiviteter med hundarna, följer med på alla promenader, ibland erbjuder han sig att rasta dom själv..och dessutom blivit van vid att dela säng med både mig och två hundar :p
Däremot erkänner han att det är jobbigt att jag är så bunden och får planera in saker utefter hundarna, att jag liksom måste fixa hundvakt om vi ska iväg någonstans eller så..
Men än så länge verkar han acceptera läget :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
12 616
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 820
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
389
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 280
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp