Bukefalos 28 år!

Hund-sjuka!

Sv: Hund-sjuka!

Välkommen i klubben!

Min sambo har dock sagt OK till hund, så jag blir förhoppningsvis hundägare efter sommaren :)
 
Sv: Hund-sjuka!

Gah!!
Som tur är så behöver inte jag ta hänsyn till om någon anna vill ha hund eller inte..
Dessvärre vet jag att jag itne har tid med en valp eller omplaceringshund nu när skolan börjar.
Kanske kanske kan jag ta en till sommaren..
Man kan ju alltid hoppas.
 
Sv: Hund-sjuka!

Jag kommer själv att studera på heltid, men jag har redan sett schemat och det är ingen fara :)
 
Sv: Hund-sjuka!

Jag har ju inte sett min shema än! :mad:
Får inte det fören i Januari, vilket gör det smått omöjligt för mig att bestämma något nu. :p
 
Sv: Hund-sjuka!

Får hoppas att du får ett hundvänligt schema :)
 
Sv: Hund-sjuka!

hur funkar det till sommaren? MÅSTE du jobba hela tiden för att det ska gå ihop? kanske kan du jobba en del i början och skaffa en lite äldre valp i slutet när du är ledig så hinner ni lära känna varandra och träna ensamhetsträning innan skolan börjar till hösten? med äldre valp menar jag någon på ett halvår eller mer som fått en bra start i livet. kanske det hade funkat?
 
Sv: Hund-sjuka!

Känner igen mig lite.. Har ju en hund, men jag är valp-sjuk. :crazy:
För mig är det mer pengarna än tiden som tryter.. Får väl önska mig en i julklapp :angel: ;)
 
Sv: Hund-sjuka!

Det är ungefär en sån plan jag har funderat över. :)
Förhoppningsvis har jag ett deltidsjobb i sommar, vilket betyder att jag kommer kunna välja lite själv hur och när jag ska jobba.
OM man vertkligen vill och är envis kommer man på en lösning som passar båda hund, skola och mig. :)
 
Sv: Hund-sjuka!

Valpar är så ohyggligt söta!! :love:
Vill allra helst också ha en valp, men om det inte går, så får jag "nöja mig" med något lite äldre.
HUnd ska jag iaf ha, innan jag blir tokig! :love:
 
Sv: Hund-sjuka!

Jag har lovat mig själv en valp den här gången.
Men det är svårt.. Jag borde inte alls titta på annonser. ;)
 
Sv: Hund-sjuka!

Inte jag heller.. man va tusan.. Man kan itne låta bli. :love:
När man ser alla trynande söta Rottis och Amstaff valpar blir jag alldelles sjuk.. Ändå KAN jag inte stänga ner sidan och låtsas som inget.
 
Sv: Hund-sjuka!

Oj.. Nu har jag fått en idé. Rätt dum och rätt bra. Men jag är inte ens säker på att den är genomförbar. Haha.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 486
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är just nu helt förstörd och förkrossad! Allt gick så otroligt fort och känns fortfarande så sjukt overkligt, men igår var jag tvungen...
2
Svar
20
· Visningar
3 107
Senast: Ajda
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 959
Senast: Motacilla
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 158
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp