Hund som börjat dregla

AnneB

Trådstartare
Hej, min fyraåriga mellanpudeltik började dregla igår. När hon låg i soffan bildades små våta pölar av saliv under nosen på henne. Imorse var det blöta pölar på lakanet och på mitt täcke i sängen där hon sovit. Vid ett tillfälle kräktes hon upp vatten hon precis druckit ( men det händer ngn gång i månaden så det är inte helt nytt ). Annars är hon precis som vanligt. Igår tog vi en promenad ner till stranden där hon sprang, pigg och glad. Idag har vi tagit det lugnt och just nu verkar dreglandet ha slutat igen. Är det någon som har minsta ide' om vad som kan ha hänt henne ? Det hela höll på i ungefär ett dygn.
 

Liknande trådar

Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 602
Senast: Dopy
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 725
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 252
Hundhälsa Min hund är 7,5 år, blandras Jack Russel/Dansk-svenskgårdshund. Väger ca 16 kg och är ca 37 cm hög så stor för de raser som är i honom...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 990
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp