Timsetim 9 Jan 2005 #21 Sv: Hund som rapar... Jodå, efter varje måltid, lägger han upp världens rap. Och inte skäms han heller!! /Timsetim
Sv: Hund som rapar... Jodå, efter varje måltid, lägger han upp världens rap. Och inte skäms han heller!! /Timsetim
B blindmelon 9 Jan 2005 #22 Sv: Hund som rapar... Vår tik rapar alltid efter maten och efter att hon druckit...och lite däremellan .
Sv: Hund som rapar... Vår tik rapar alltid efter maten och efter att hon druckit...och lite däremellan .
D Dolores_88 10 Jan 2005 #23 Sv: Hund som rapar... Min tik rapar jämt efter hon ätit något. Kastar i sig maten utan att knappt tugga...
Sv: Hund som rapar... Min tik rapar jämt efter hon ätit något. Kastar i sig maten utan att knappt tugga...
P prince77 10 Jan 2005 #24 Sv: Hund som rapar... Våra hundar rapar ofta, och han hunden fiser mer än gärna, oftast när han har satt ändan mot golvet så att det låter xtra tydligt
Sv: Hund som rapar... Våra hundar rapar ofta, och han hunden fiser mer än gärna, oftast när han har satt ändan mot golvet så att det låter xtra tydligt
linafina 11 Jan 2005 #25 Sv: Hund som rapar... Jason vår schäfer gör det varje dag när han har ätit . Hur kul som helst tycker jag.
Sv: Hund som rapar... Jason vår schäfer gör det varje dag när han har ätit . Hur kul som helst tycker jag.