Bukefalos 28 år!

hund som tappat pulpan??

sommarvind

Trådstartare
För en tid sedan var jag hos veterinären med min hund pga hon hade en kraftig hälta, kunde inte stödja på ena frambenet, hon hade skadat klon lite grand så därför ploclades klokapseln bort.

Pulpan som fanns under var kritvit. Detta var ju lite oroväckande därför så röntgades hon samma dag och röntgenplåtarna ser finfina ut.

men nu såhär ca två veckor senare så upptäckte jag att pulpan är borta, trillat av? Skall in till veterinären i morgon. Men jag undrar lite grand om det är någon annan som vart med om liknande?

Kanske blir det så att man får ta bort hela tån vad vet jag:crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 825
Hästvård Hej! Jag köpte en häst för exakt ett år sedan (november 2021) som var allt jag och mina döttrar drömt om. Extremt lätthanterlig, pigg på...
2
Svar
30
· Visningar
5 120
Hundhälsa Hej! Jag har en cockerspaniel hane på 2 år som för 8 dagar sedan blev rejält halt på kvällen utan att han råkat ut för något speciellt...
Svar
13
· Visningar
3 628
Senast: Gottepåse
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 085
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp