Hundar i Kina

Ok eller så låter man bli att dra upp en tråd där dom få svaren upphört för flera dagar sen 😂
Vet du vad? Vi struntar inte i att moderera bara för att vi inte har tid att ta tag i allt alla dagar. Har du problem med hur modereringen sköts föreslår jag en tråd under Bukefalos, eller PM till Gunnar. Fortsätter du håna modereringen i den här tråden kommer det resultera i en varning (och var glad över att du inte fick en redan för detta).

/Mod

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 498
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Har ett stycke kräsen hund som är tämligen ointresserad av mat. Vi har provat alla möjliga olika varianter för att få han att äta men... 2
Svar
25
· Visningar
2 186
Senast: linnsan
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈