Hundar som vill ha nytt hem...

S

skorpan

Mina föräldrar vill ha en ny hund. Då den hund dom har nu börjar bli gammal. Den "lilla bebis" som dom har nu är en oplaserings hund. Och dom känner att dom vill hjälpa en ny hund. Men vi vet inte var man kan hitta hundar som vill bli omplaserade. Jag vet att det ligger ettt hundhem i Stockholm, men finns det något närmare Skåne där dom bor.
Är det någon som vet hur vi kan hjälpa en vovve så är jag tacksam för svar. :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 726
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: geting
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 203
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp