Bukefalos 28 år!

Hundar & städning

Sv: Hundar & städning

En gång per dag? :eek:

Jag dammsuger varannan vecka om jag har tid och sopar kanske någon gång är emellan.

Haha.. Tror att vi som inte är så städfreakiga är i sorgerlig minoritet här:D
Jag har dammsugaren framme jämt men dammsuger hela lägenheten lika som Jadiza:)
 
Sv: Hundar & städning

Tycker att det är jättebra att kunna ha djur inomhus utan att det ligger hårtussar, grus och dreggel i varje hörn! Men trivs man i smutsen så gör man det. Jag gör det inte :D

Haha.. När är det dags att byta lakarn? När inte ens hunden vill ligga där!:eek:
Sann historia berättad av en vän:D

Till saken hör att hunden har ett hörn av sängen för sig själv, med eget lakarn
 
Sv: Hundar & städning

Oj svår tråd..Vi har som rutin damsugning varje dag moppning var 3:e så turas sambon och jag..Nu är hundarna i super fällning därav dena städmani GUBBEN är desutom PEDANT ända ut i fingerspetsarna..Good luck med 3 stor fällande huskysar.

Nu har vi turen med hundgård där kan man slänga ut hundarna medans golvet torkar och man har plockat bort att leksaker samt gosedjurs ludd.
 
Sv: Hundar & städning

Sämre hundägare? Nä och det har jag inte skrivit heller.
Konstigt att folk hela tiden lägger till saker man inte sagt.
Däremot tycker jag det måste vara tråkigt att man bara tänker på smuts när man har hund.

För mig är nog smutset en väääldigt liten del av att vara hundägare. Jag tänker mycket med på att träna, tävla, aktivera, promenera, gosa,mata osv...men tråden handlade ju just om hundar och städning.

F.ö så städade jag ungefär lika mycket innan jag hade hundar i hemmet.

Tycker det är trist om man bara tänker på smuts varesig man har hund eller inte. Det låter ganska jobbigt. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig...
2
Svar
22
· Visningar
3 794
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp