JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lite bilder från dagen i vinterlandet!
Så otroligt mycket snö de är i Tyresö idag, ca 40cm på de flesta ställen, mer på andra!!
Stackars lilla Jaffa, 28cm hög hade lite svårt att gå på många ställen men det stoppade inte hennne, man kan ju simma fram i snön istället!!
Sv: Hundarna i vinterlandet!
allt från oss=)
Härligt!
Jag tog en miljon bildserier på Arwen när vi var ute häromdagen, hon är helt tokig i snö och blir alldeles galen när vi kommer ut
.
Men då får du lägga ut lite bilder på henne så ja får de!!
Buffa älskar snön, även om hon fryser som en tok om hon inte har täcket på sig!
Men sen blir man så här trött å nöjd i alla fall:
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Övr. Hund
Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år.
Nobsen är...
Övr. Hund
Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Övr. Hund
Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vincent har fått en fästing som absolut inte vill ut. Den sitter jättedjupt och hårt, nu är han dessutom helt less på mina försök att få...
geting
Idag kl 01:05
Svar: 1 410
Visningar: 86 821
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Vi hade en Saluki som dog hemma. Tror hon var 12 år, var precis som vanligt, pigg och glad, inga tecken på sjukdom alls. Somnade in i...
Bison
Idag kl 00:34
Svar: 23
Visningar: 1 136
Hund
Akvarietråden V
Svar: 1 460
Visningar: 44 540
Djur