Hyacinth 20 Apr 2007 #2 Sv: Hundarnas formel 1 *förbannar återigen det faktum att jag inte har något ljud* Jag missar ju ALLT kul
Sv: Hundarnas formel 1 *förbannar återigen det faktum att jag inte har något ljud* Jag missar ju ALLT kul
Milosari 20 Apr 2007 #4 Sv: Hundarnas formel 1 som mannen kniper med läppen när han påpekar hennes arbetsmoral jag döööööööör "she is... yes she is worse than useless"
Sv: Hundarnas formel 1 som mannen kniper med läppen när han påpekar hennes arbetsmoral jag döööööööör "she is... yes she is worse than useless"
MrsScabtree 20 Apr 2007 #5 Sv: Hundarnas formel 1 J3O skrev: Stackars hund.... Vilket pucko till ägare.. Klicka för att se mer... Jag förstår ingenting... Det var synd om hunden för att..?
Sv: Hundarnas formel 1 J3O skrev: Stackars hund.... Vilket pucko till ägare.. Klicka för att se mer... Jag förstår ingenting... Det var synd om hunden för att..?
L liten82 20 Apr 2007 #6 Sv: Hundarnas formel 1 Det blir massdöd, jag dör med Cillamuffins jag tycker att ägaren var störtskön
Sv: Hundarnas formel 1 Det blir massdöd, jag dör med Cillamuffins jag tycker att ägaren var störtskön
Minerva 22 Apr 2007 #7 Sv: Hundarnas formel 1 Förstår inte heller varför det är synd om hunden? Det va verkligen rallyhundar
Sv: Hundarnas formel 1 Förstår inte heller varför det är synd om hunden? Det va verkligen rallyhundar
nevin 22 Apr 2007 #8 Sv: Hundarnas formel 1 Det mest aktiva hon gjorde var att akta sig för fåren och jucka på kossan......... Jag som fått för mig att BC var arbetsnarkomaner
Sv: Hundarnas formel 1 Det mest aktiva hon gjorde var att akta sig för fåren och jucka på kossan......... Jag som fått för mig att BC var arbetsnarkomaner