Hundbuketräff i Skåne

Men alltså, min hund skäller på allt. Tik som hane, valp som vuxen, liten som stor, och jag tänkte komma. Så om det är någon hund som kommer ge alla andra men för livet är det nog min ;):o

Who cares?! Min är inte intakt så där är det lugnt :D Detta är dem ultimata träningstillfällena så ingen kommer bli grinig på en skällig hund.

Det gav mig lite ro i själen :o är en såndär typisk svenne, rädd för allt vad konflikter heter och vill ju inte vara dum mot någon annan, man läser ju så mycket på internet också, hur folk blir arga/sura över saker så det är ju lite SI och så :o

Ja, äsch, om inte annat får jag väl ha med mig öronproppar till er andra:angel:

Det gav mig lite ro i själen :o är en såndär typisk svenne, rädd för allt vad konflikter heter och vill ju inte vara dum mot någon annan, man läser ju så mycket på internet också, hur folk blir arga/sura över saker så det är ju lite SI och så :o

Ja, äsch, om inte annat får jag väl ha med mig öronproppar till er andra:angel:

Jag trodde att min skulle vara hemsk när vi hade buketräff i stockholm, men det blev så mycket hundar att han inte hade tid att skrika och vara hemsk. Han drog mest i kopplet. :D

Jag skulle gärna komma, men kan inte köra så långt med min skadade arm tror jag. Får se om jag mirakulöst blir bättre eller om jag kan få skjuts.

Vi kommer! Men eh, jag tar tacksamt emot en bra vägbeskrivning eftersom jag inte alls känner till området...:p

Har vi bestämt någon tid eller liknande?
Enligt vädret ska det regna 3 mm, så regnstället på gott folk :D
Jag föreslår att vi träffas vid resturangen/naturum i Skäralid, eftersom det finns parkering och busshållplats där, ungefär klockan 11. Då har alla tid att ta sig dit (vissa har ju långt dit) och det blir inte alltför sent! Vad sägs om det?

Regnet klarar vi nog :D

Jag föreslår att vi träffas vid resturangen/naturum i Skäralid, eftersom det finns parkering och busshållplats där, ungefär klockan 11. Då har alla tid att ta sig dit (vissa har ju långt dit) och det blir inte alltför sent! Vad sägs om det?

Regnet klarar vi nog :D
Ska @GardenAngel dit kanske? För då kanske du kan lifta med henne?

@TheaH
Åh, jag har inte bestämt mig än.. ska jobba lördag och söndag natt och inte riktigt gjort planer för hur/när jag ska träffa the man. Sen beror det nog lite på om jag orkar efter massa examensarbetesplugg hela veckan. :D

Vi kanske inte kan komma :down: har problem med min bil och det är inte säkert att jag kan låna bil av någon annan, problemet som kan uppstå när man kommer långväga ifrån. :down:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 425
Senast: Capybara
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 686
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 656
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka