Hundbuketräff i Skåne

Jag kan 16e, men ska tävla 17e. Tävlingen startar 12, så beroende på tid och plats för buketräff kan vi kanske vara med.
Nu i helgen kan jag tyvärr inte.

Beroende på var och när kanske jag och vårt lilla fluff kan följa med. Hon behöver lära sig att inte alla andra hundar är monster man måste göra utfall mot.

Jag kan inte den 16nde, men ni andra får ha så roligt!
@TheaH kan få ta med sig Ammo om hon ska komma, för tänkte ändå be henne passa Ammo :angel:

Hahaha du har inte träffat min än :laugh::laugh:

+ @TheaH

Sant! Men åh, vi arbetar ju på hundmöten osv och jag vill ju inte att någon annan ska få men för att min hund är skällig deluxe :down: han är helt ok med tikar men han skäller gärna på intakta hanhundar han inte känner, tror jag mig se i mönstret.

Åh, jag får tänka på saken.

+ @TheaH

Sant! Men åh, vi arbetar ju på hundmöten osv och jag vill ju inte att någon annan ska få men för att min hund är skällig deluxe :down: han är helt ok med tikar men han skäller gärna på intakta hanhundar han inte känner, tror jag mig se i mönstret.

Who cares?! Min är inte intakt så där är det lugnt :D Detta är dem ultimata träningstillfällena så ingen kommer bli grinig på en skällig hund.

+ @TheaH

Men alltså, min hund skäller på allt. Tik som hane, valp som vuxen, liten som stor, och jag tänkte komma. Så om det är någon hund som kommer ge alla andra men för livet är det nog min ;):o

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 429
Senast: Capybara
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 693
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 656
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025