Bukefalos 28 år!

Hunddagis i sthlm

L

Liten_men_tuff

Någon som har något bra tips?

Bor i Huddinge och jobbar i Kista/Bromma och letar hunddagis gärna i närheten, har hittat ett antal men svårt att veta om de är bra eller ej,

Eller om någon har något annat förslag, handlar om ca 2 dagar i veckan, vill inte lämna min gamla herre ensam länge :bump:
 
Sv: Hunddagis i sthlm

Varför inte dagmatte/husse? T.ex en pensionär som vill ha sällskap på promenaden. Hunddagis är säkert bra, men dyrt. Annonsera i tidningen.
 
Sv: Hunddagis i sthlm

Joo det skulle vara det ultimata, men svårt att hitta. Rädd att det är någon som är oseriös också :crazy:

Men ska absolut sätta in en annons :)

Ingen här som är dagmatte/husse? :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 444
Senast: ako
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: iNTOHiMO
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 271
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 850
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp