Hunden FISER

norrland65

Trådstartare
... så det :eek:

Lille tibbeterroristen brukar vara bra i magen, men ikväll...

En släkting har varit hundvakt i veckan, och han har ätit allt utom sin egen mat. ;) Bacon, mackor, kyckling, kex med ost, kotlett allt har slunkit ned. Men sin egen mat har han ratat.

Nu är han inte ovan med att få smaka. Men huvudmålen har varit hundmat, såklart.

Har aldrig varit med om att han fisit så ... :devil: Men han är inte lös, eller så. Bara sur i magen. Brukar hundar bli så?

Norrland

Sv: Hunden FISER

Min tik kan släppa riktiga rökbomber så man knappt kan vara i rummet:). Och då är det oftast om jag har slarvat och gett henne massa godsaker eller om pappa är här som alltid ska ge efter för hennes tiggar blick.

Vår strävhårige vorsteh fiser ut sig själv från rummen, han fixar inte stanken! Ingen annan heller iofs.
Våra jyckar får alltid rester eller kokt älgkött + torrfoder men vorstehn kan man inte ge makaroner eller pannkaka då luktar han väldigt illa.

Min rottis brukade ocksa lagga av bomber som stank och sedan lamnade hon rummet. However, med tanke pa att hon ater hast bajs och annat smatt och gott och alskar sadant som stinker tror jag snarare att hon flyttade sig for att hon hade magknip och hoppades att det skulle bli battre nagon annan stans.

Jag bytte till ett foder utan spannmal och hennes problem forsvann:D

Liknande trådar

Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade... 10 11 12
Svar
235
· Visningar
69 128
Senast: Voeux
·
Hundhälsa Jag fick igår hem en omplacering som förhoppningsvis ska bo hos mig nu, bara det funkar med min nuvarande hund :) hon har varit stressad... 2
Svar
23
· Visningar
10 858
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens... 2
Svar
26
· Visningar
6 098
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka