Hunden skrämde mig, vad hände?

Lycanthrope

Trådstartare
Jag vaknade imorse och tittade ner på soffan där Xerox sover.
Men han ligger helt still, ser inte ut som han andas, ögonen öppna och han ligger helt på sidan med benen ut mot kanten, alltså rakt spretande ut, stela.

"Xerox" säger jag?
Han ligger likadant och det ser verkligen inte ut som han andas.

Skriker hans namn högre och då hoppar han till och ställer sig upp och viftar på svansen. :crazy:



:confused:
 
Sv: Hunden skrämde mig, vad hände?

Han kanske sov med ögonen öppna? Det eller så var han precis nyvaken. Lättare epilepsianfall kan också vara en variant.
 
Sv: Hunden skrämde mig, vad hände?

Så gör min schäfer titt som tätt. Om jag varit borta så måste han hålla extra koll på mej. Han sover mycket tungt med ögonen öppna.
 
Sv: Hunden skrämde mig, vad hände?

Så gör min schäfer också. Många ggr jag har fått gå och peta på honom och se om han är vid liv. Och varje gång tittar han på mig "vad vill du? jag sover!"
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 812
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ny Samsung?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp