Hunden skrämde mig, vad hände?

Lycanthrope

Trådstartare
Jag vaknade imorse och tittade ner på soffan där Xerox sover.
Men han ligger helt still, ser inte ut som han andas, ögonen öppna och han ligger helt på sidan med benen ut mot kanten, alltså rakt spretande ut, stela.

"Xerox" säger jag?
Han ligger likadant och det ser verkligen inte ut som han andas.

Skriker hans namn högre och då hoppar han till och ställer sig upp och viftar på svansen. :crazy:



:confused:
 
Sv: Hunden skrämde mig, vad hände?

Han kanske sov med ögonen öppna? Det eller så var han precis nyvaken. Lättare epilepsianfall kan också vara en variant.
 
Sv: Hunden skrämde mig, vad hände?

Så gör min schäfer titt som tätt. Om jag varit borta så måste han hålla extra koll på mej. Han sover mycket tungt med ögonen öppna.
 
Sv: Hunden skrämde mig, vad hände?

Så gör min schäfer också. Många ggr jag har fått gå och peta på honom och se om han är vid liv. Och varje gång tittar han på mig "vad vill du? jag sover!"
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
418
Senast: Harrysen
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 106
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 261
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp