hundfunderingar

Sv: hundfunderingar

han bor hos sin flickvän då han behövde lugnare hem.... han har fått världens bästa hem....

nyponros skrev:
Ahh, härde jag ngt om spaniel?:idea:

COCKER spaniel naturligtvis;)

Men då bör du nog aktivera den på ngt sätt, man behöver ju inte tävla och vara aktiv på hundklubbar för det. Typ agilityträning hemma, spårning, lydnad ,apportering kan man ju väva in i promenaderna.

MKT trevlig hund:angel: :D

frestar lite också:

mars-06047.jpg

ca 9 veckor gammal

LowaMorrisLucas014ny.jpg

5 månader gammal

Lagom stor, inte liten och inte stor, väldigt glad och aktiv ras!

Gud så sööt den är åhh blir valpsjuk:love:

Säger bara....LÅNGHÅRIG DVÄRGTAX!! Sötast i världen. Lättlärda och behändiga..

såg att du redan valt ras annars är en Westie (OM DU TAR NÅN UTAN SJUKDOMAR I BLODET) en fin ras :D West Highland Wite terrier

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 750
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 353
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 519
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 647
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?