Hundinstruktörutbildningar

F

Fjunet

Var hittar man hundinstruktörutbildningar? Jag letar men hittar inget :confused:
 
Antingen så går man via sin brukshundsklubb eller så finns det "privata" olika instruktörsutbildningar.

Hundens Hus har en, men den har jag hört både negativt och positivt om. Kostnad 18.500:- Finns i både Stockholm och Göteborg

Sen har vi den som jag börjar i augusti. Den måste man ha gått en 3 helger lång introduktionskurs först. Den kursen handlar om etologi. Blir man godkänd på den så får man ansöka till instruktörsutbildningen i hopp om att man blir uttagen.

Anders Hallgren ligger bakom denna utbildning och har även några av föreläsningarna själv.

Har gått introduktionskursen och är supernöjd! Dock är utbildningen i Alvesta.
 
Jag har en kompis som har gått en
IMMI kurs utanför Lund. Om du är
intresserad så kan jag ta reda på mer.
Den kostade dock 10000-15000 kr.
 
Jag har en kompis som har gått en
IMMI kurs utanför Lund. Om du är
intresserad så kan jag ta reda på mer.
Den kostade dock 10000-15000 kr.
 
Har ingen god erfarenhet av IMMI-instruktörer, men förhoppningsvis så var de undantag.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·
IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
442
  • Artikel
Hästnyheter Hästspillning har hittats i ett område där de inte tidigare letat efter försvunna hästen Luna. Därför arrangeras imorgon en skallgång...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp