Hundinstruktörutbildningar

F

Fjunet

Var hittar man hundinstruktörutbildningar? Jag letar men hittar inget :confused:
 
Antingen så går man via sin brukshundsklubb eller så finns det "privata" olika instruktörsutbildningar.

Hundens Hus har en, men den har jag hört både negativt och positivt om. Kostnad 18.500:- Finns i både Stockholm och Göteborg

Sen har vi den som jag börjar i augusti. Den måste man ha gått en 3 helger lång introduktionskurs först. Den kursen handlar om etologi. Blir man godkänd på den så får man ansöka till instruktörsutbildningen i hopp om att man blir uttagen.

Anders Hallgren ligger bakom denna utbildning och har även några av föreläsningarna själv.

Har gått introduktionskursen och är supernöjd! Dock är utbildningen i Alvesta.
 
Jag har en kompis som har gått en
IMMI kurs utanför Lund. Om du är
intresserad så kan jag ta reda på mer.
Den kostade dock 10000-15000 kr.
 
Jag har en kompis som har gått en
IMMI kurs utanför Lund. Om du är
intresserad så kan jag ta reda på mer.
Den kostade dock 10000-15000 kr.
 
Har ingen god erfarenhet av IMMI-instruktörer, men förhoppningsvis så var de undantag.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag letar just nu häst och undrar om hästar med anmärkningar på röntgen är något att vara försiktig med. För jag har hittat några hästar...
Svar
13
· Visningar
1 348
Senast: Thyla.cine
·
Hundträning Min hund är duktig på byteshandel när det kommer till icke ätbara saker som pinnar, skräp osv. Däremot när hon hittar mat ute så lyssnar...
Svar
16
· Visningar
1 055
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Någon som vet ngt om att behandla med cytostatika för omgivningsallergi på hund? Har en gammal hund och han får mycket biverkningar av...
Svar
17
· Visningar
1 692
Senast: fijja
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp