Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror inte det gör något att jag skriver att en av hennes hundar har skadat sig och måste vila ordentligt. Så jag tror hon vill ha något tillfälligt som hon själv kan dra så hunden får följa med ut
Jag tänkte på en sån där barnskrinda i trä som man kan dra som även finns för hundar att dra. Sån kanske Brandgul orkar dra, fast kanske blir lite tungt
Där borde ju annars en hund få plats att ligga, men hur man ska få den att ligga kvar utan hoppa ur är en annan femma
Jag har en sån skrinda som min ena hund kan dra, jag har byggt om den så att det är skaklar på den. Sen sätter jag min lilla hund i den på uppvisningar och sånt, hon hoppar aldrig ur.
När min gammelvovve inte orkade gå promenader längre, så tog jag en gammal barnvagn, en tvillingsittvagn, och körde honom i. Mkt uppskattat. Han kunde halvligga i den, bekvämt, bra utsikt, skön fjädring. Lättare att köra än att dra, också. Rek varmt.
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...