Hundlöpet

Sv: Hundlöpet

kl

Hmm kanske vore nåt! Har nyligen börjat springa (med vovven också), kan ju vara en morot.
Men jag förstår inte varför alla lopp ska vara på asfalt? Mina knän mår inte alls bra av det :(

Jag förstår inte heller asfaltsgrejen. Kanske man borde skriva till dem och fråga varför?

(Nu har jag provat gå 10km i rask takt. 2 timmar och 15 minuter tog det, såå nu får jag börja träna och ha som mål att få ner det till under 2 timmar)

Om inget oförutsett händer vovven,hon är ju lite halvgammal min lilla dam,så kan jag tänka mig att vara med!

Men jag tror att både hund och matte föredrar att gå milen,är inte så mycket för jogga:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
999
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 109
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka