K
Kelly
ska köpa mat till min valp på 9 veckor som ja fick hem i söndags
Men ja kan inte ritkigt bestämma mig vilket jag ska ha... vad är bäst igentligen utav royal canin och choise? vad har ni å vad tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för massor med annat?Nera skrev:Sen ska man ju inte glömma att valpar gärna ska äta massor med annat och inte bara torrfoder och att de torrfoder de äter ska vara väl blötlagt och i lagom temperatur!
Jozze skrev:Vad för massor med annat?
När vi fick hem våra goldenvalpar (-93 och -94) gav vi dem bara uppblött valpfoder x antal ggr per dag. När pojkvännen fick hem sin valp förra året skulle den helst äta välling (som han inte tyckte om) utöver sitt vanliga foder x antal ggr per dag.
Nera skrev:Sen ska man ju inte glömma att valpar gärna ska äta massor med annat och inte bara torrfoder och att de torrfoder de äter ska vara väl blötlagt och i lagom temperatur!
syrran skrev:Varför skall de äta massor av annat???
Om du ger ett fullfoder för valp/unghund... vad är det mer som måste till i form av "massor av annat"?
Uppblött eller inte... det är helt och hållet en smakfråga hos hunden dessvärre... Vissa individer föredrar det blött... vissa torrt... Inget är rätt och inget är fel....