Hundmyter.

Sv: Hundmyter.

Jag får även höra ofta att min hane kommer att vända sig mot mig en dag, eller bita någon annan människa, eftersom jag kampar med honom.

Löjligt.

att bullmastiffer är näst intill omöjliga att lära saker . min är jätte lätt lärd ! han en 25-20 trick <3

Om du ger en hund rått kött så blir den folkilsken .

Tikar måste ha valpar minst en gång för att må bra.

Jakthundar går inte att lära något, dom är för envisa.

Detta är en myt
En jakthund som kommer på inkallning och går fot är förstörd som jakthund

"Renasiga hundar är inavlade"

"Om hundens nos inte är kall har den feber"

"Hundar känner lukten av adrenalin"

"Man ska inte kampa med en apportör, de blir hårda i greppet."

Jahaa, det är alltså DET min hund gör när han kampar med sina bildäck :idea:

Jag som i min dumhet trodde att han bara tuggade och slet som en vanlig hund gör :angel:

Men var det inte du som en gång i tiden hade han om/gick ut med en pitbill-tik eller något sådant och alltid hade med dig ett sånt "stick"? Minns inte vad det heter... För att bända upp käkarna. Eller var det någon annan?

kl

Att om en hund någon gång skulle bita ihjäl tex en katt eller ett anat vanligt slags husdjur , kommer den troligen förr eller senare att ge sig på ett barn.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 615
Senast: Dentaku
·
Hundträning Har en hund som blir 3 i maj. Vi tog över honom i nov förra året. Var som en valp utan varken miljö eller grundträning. Så vi har...
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka