Hundnamn sökes!

Smulis

Trådstartare
Hejsan! Det är så att jag någon gång i framtiden köpa mig en hund. En Saluki hane, men jag tänkte börja redan nu med att leta efter ett namn som man kan kalla den för. :)
Kanske lite tidigt ute men det skadar inte att vara förberedd :D

Tacksam för alla svar :bow:
 
Gå in på agria.se, välj "hund", välj rubrik till höger "hundnamn".
 
Tack för tipset men jag hittade inga namn där som jag tyckte om förutom de som jag redan har (2st) :(
 
om du har problem tycker jag du ska vänta med att komma på ett namn tills du sett hunden du ska skaffa, sen ta det namn han skulle passa till. Så gjorde min familj, det slutade med att det blev en Felix :)

Men annars så tycker jag om dessa namn:
Tippex (om den är vit hehe)
Malte
Felix
(ehm ja just de....kan inga tik namn :p)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 721
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 725
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
622
Senast: Askur2017
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 076
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp