H
Hjalti
Sv: Hundsnack
Tack det behövs.
Roligt att höra om gossen din
. Gud vad maffig han har blivit, tittade i bildtråden
.
Tack det behövs.
Roligt att höra om gossen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jätteintressant!
Jag har spånat en hel del på det där och instämmer mycket i det du skriver.
Jag har sett hundar som börjat leta andra hundar pga skvallerträning medans jag ( för mina egna hundar ) tycker det har fungerat jättebra.
Jag har även sett hundar som kopplat hundmöten med något negativt när föraren korrigerat för hårt medans man på många hundar kan se en lättnad över att de faktiskt inser att de kan backa tillbaka och följa sin förare.
Så ja, det är som sagt väldigt intressant och är det någon annan som vill berätta om sina erfarenheter kring detta så hade det varit kul.![]()
*kl*
Gaaaah jag blir galen på det här! Min hund kan inte vara själv! Det har gått jättebra tidigare, nu får han fullständig panik om jag lämnar lägenheten en kvart. Nu var jag ut med de andra hundarna (tog för en gångs skull alla utom honom). Vi var som sagt ut knappt en kvart och när jag kommer tillbax mot vårt hus hör jag hur han tokskäller så det hörs ända ut. När jag kommer in har han öppnat alla dörrar, hoppat upp i soffan (syns på orodning bland kuddarna) och står tokskakande och omväxlande gnyr omväxlande gäspar för att han inte får kasta sig över mig och riva, hoppa, slicka, vråla sönder sig över att jag är TILLBAKA!
Av alla hans issues så är det här den värsta! Han har alltid varit en okomplicerad vardagshund men en totalknepig "planhund". Nu börjar han funka på plan, betyder det att han kommer bli en odräglig vardagshund :/
En kvart liksom! Han har kunnat vara själv 6 timmar utan problem...