Hundstallet - hjälpa till?

B

Båbbe

Jag funderar på att bli "Doggy-Walker" på hundstallet. Delvis för att göra en insats och delvis för att jag själv behöver motiveras till att motionera lite mer. Anledningen är att jag upptäckte hur mycket jag saknat hund när jag träffade en ursöt lite papillion i stallet idag.

Jag undrar om någon vet hur det är att vara Doggy-Walker? Någon som har någon erfarenhet av hundstallet? Jag har lite erfarenhet av hund (vi hade en för många år sedan) men jag är knappast någon expert. Måste man vara väldigt duktig för att hjälpa till?
 
Enklast är nog om du ringer och pratar med dem själv. Då får du svar på alla dina frågor.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 250
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Castellini
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 047
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp