Bukefalos 28 år!

Hundtäcke - Orbtrack, Redog eller BoT?

Sv: Hundtäcke - Orbtrack, Redog eller BoT?

Ja precis. :)

Har grämt mig som bara den över att vi aldrig fick tävla i år pga karenstider, grrr...
 
Sv: Hundtäcke - Orbtrack, Redog eller BoT?

Lite samma här. Tänkte ta LP1 i höst men så kom detta emellan.


TS: Tror man kan söka dispens för vissa preparat hos skk, men vet ej vilka eller hur det funkar..
 
Sv: Hundtäcke - Orbtrack, Redog eller BoT?

Tack alla!

Varför står inte det med på FASS tro?

Jag har beslutat att inte tävla något iår. Träningen får jag se vad som händer med, vet ju inte om det är Borrelian eller missbildningen som orsakat hans smärt/ondhet sista tiden.
 
Sv: Hundtäcke - Orbtrack, Redog eller BoT?

Tack alla!

Varför står inte det med på FASS tro?

Jag har beslutat att inte tävla något iår. Träningen får jag se vad som händer med, vet ju inte om det är Borrelian eller missbildningen som orsakat hans smärt/ondhet sista tiden.

Fass listar egenskaper hos läkemedel som kommer från från tillverkaren.

Vad som räknas som doping för hund bestäms inte av tillverkaren utan av hundsportorganisationerna och SKK.
 
Sv: Hundtäcke - Orbtrack, Redog eller BoT?

Jag har beslutat att inte tävla något iår. Träningen får jag se vad som händer med, vet ju inte om det är Borrelian eller missbildningen som orsakat hans smärt/ondhet sista tiden.

Ingen Borrelia... :(
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 423
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 594
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
5 042
Senast: YorkWann
·
  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 616
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp