R
Raderad medlem 94602
Vem f**** kom på ideen att ta hem en långhårig hund???![]()
Finns en anledning till att jag vägrar para med långhåriga hanar.
Men hane till Jarla är redan inspanad (här är vi ute i god tid..3 år innan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan tro att saxen åker fram så fort han torkat lite!! Jag gör vad jag kan och sen får vi åka till nån som kan i veckanFörlåt men![]()
![]()
![]()
Men skit, tänk att man aldrig kan ha datumen på rätt sida . Det är ju superkul att åka på tävlingsresa när man är ett helt gäng!15...jag tryckte på fel knapp
Hon är 1 år i februari så vi missar det med 3 veckor![]()
Han är ju antagligen blandis mellan schäfer / newfoundland sååååå... Gott om hår
Finns en anledning till att jag vägrar para med långhåriga hanar.
Men hane till Jarla är redan inspanad (här är vi ute i god tid..3 år innan) och han är semilånghårig. Men hon har väldigt kort och tunn päls (så tacksamt) så det blir nog bra
![]()
Jag ska på en IPO lydnadskurs i Februari. 2 dagar träning. Kostar 2300kr om man inte är medlem i arrangerande föreningen.Jag är för övrigt galet sugen på träningsläger i sommar. Skulle vara himla roligt. Men så till problemet; tänk om man hamnar med en riktig skitinstruktör? Många läger är ju så himla dyra, tänk om man kastar pengarna i sjön och åker hem efter två dar?
Vad är rimligt pris egentligen? Kikar på en nu som ligger 4 timmar från mig. Då är det fem dagar, ingen kost eller logi (det får man ordna själv), 3400 kr. Hade ni betalat det?
Men skit, tänk att man aldrig kan ha datumen på rätt sida . Det är ju superkul att åka på tävlingsresa när man är ett helt gäng!
Han är ju antagligen blandis mellan schäfer / newfoundland sååååå... Gott om hår![]()
Jag ska på en IPO lydnadskurs i Februari. 2 dagar träning. Kostar 2300kr om man inte är medlem i arrangerande föreningen.
Så jag är beredd att betala mycket om det är en instruktör jag verkligen vill träna med.
Jag ska på en IPO lydnadskurs i Februari. 2 dagar träning. Kostar 2300kr om man inte är medlem i arrangerande föreningen.
Så jag är beredd att betala mycket om det är en instruktör jag verkligen vill träna med.
Ja - det är ju det, hur vet man att det är en instruktör man verkligen vill träna med?
Gjorde en liten googling och instruktören har ju imponerande meriter, men jag har ju aldrig träffat hen som person och känner inte till vilka metoder som använts och dylikt.
Beroende på vad för metoder det är du gillar så brukar det gå att söka på namnet på personen i facebookgrupper och där se ungefär vad folk säger om instruktörens metoder.![]()
Ja - det är ju det, hur vet man att det är en instruktör man verkligen vill träna med?
Gjorde en liten googling och instruktören har ju imponerande meriter, men jag har ju aldrig träffat hen som person och känner inte till vilka metoder som använts och dylikt.
Beroende på vad för metoder det är du gillar så brukar det gå att söka på namnet på personen i facebookgrupper och där se ungefär vad folk säger om instruktörens metoder.![]()
Äähh det är ju ingen sport om man vet för mycket om sina hundarAntagligen...![]()
Den måste nog av helt@BobberiBoo Jag tycker det ser mysigt ut. Bevara den underbara pälsen![]()