Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis vinkat av @Cocos efter vår lilla vinthundsträff :) Mina damer var så jäkla dryga att jag själv inte kunde annat än skratta åt dem. Nu ligger de båda två i soffan och sover. Ebrah är helt slutkörd och det var nog mycket nyttigt för henne att få träffa en "vinthund" som bara nästan beter sig som en vinthund. Det här måste vi göra om :D

Mycket rolig träff idag :D nästa gång kanske min ouppfostrade energiboll kan hålla sig i skinnet lite bättre :cool: och jag som tyckte jag ändå har typ en vinthund har tänkt om ;)
Här hemma sov hund gott i 5 min sen hörde hon barnets röst i telefon när jag pratade med henne och nu står hon vid dörren och väntar på att flocken ska bli komplett igen :love:
 
Vi är "barnvakt" för första gången åt min lilla uppfödda Stina från senaste kullen - hon ska vara här inatt när matte jobbar :)
Hon kränkte sin storebror så fort hon kom, för jag hade ställt ett kompostgaller på insidan av ytterdörren så mina hundar skulle hinna se vem som kom (dom kan vara rätt vaktiga) innan jag släppte ihop dom......Stina kastade sig mot gallret så det ramlade över Skalman och kutade in direkt :rofl:
Så fick hon sina fiskar varma en kort stund - som alltid. Skalman läser paragrafer för henne mycket tydligt både verbalt och kroppsligt. Lilla Stina är galet "på", galet oartig och kastar sig över sin storebror och ska vara i ansiktet på honom heeela tiden och det värsta Skalman vet är hundar som är oartiga om man inte umgås dagligen :p
Men efter en stund ser det ut så här ;):love:
 
Är väl inte svenskt? Får lite mumbojumbovibbar av alla örter och att de stoltserar med 30% frukt. Bukfylla som bukfylla, då ger jag hellre billig spannmål om det ändå ska passera rakt ut :p:o
Nej inte svenskt (tyvärr) men upptaget verkar väldigt bra - åtminstone på mina doggs ;)

Vad gäller helsvenskt så finns enbart Magnussons :)
 
Vi är "barnvakt" för första gången åt min lilla uppfödda Stina från senaste kullen - hon ska vara här inatt när matte jobbar :)
Hon kränkte sin storebror så fort hon kom, för jag hade ställt ett kompostgaller på insidan av ytterdörren så mina hundar skulle hinna se vem som kom (dom kan vara rätt vaktiga) innan jag släppte ihop dom......Stina kastade sig mot gallret så det ramlade över Skalman och kutade in direkt :rofl:
Så fick hon sina fiskar varma en kort stund - som alltid. Skalman läser paragrafer för henne mycket tydligt både verbalt och kroppsligt. Lilla Stina är galet "på", galet oartig och kastar sig över sin storebror och ska vara i ansiktet på honom heeela tiden och det värsta Skalman vet är hundar som är oartiga om man inte umgås dagligen :p
Men efter en stund ser det ut så här ;):love:

Så kul att se henne igen. :love::love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
109 464
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 113
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
55 622
Senast: bollen__
·
  • Låst
Relationer Här kör vi hårt, vi vill ha alla detaljer. Förra tråden...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 129
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp