Hundvänligt boende Jönköping

Silver Girl

Trådstartare
Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.

Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.
Hotell Paradis har jag hört gott om, dock ligger det mellan Eksjö och Nässjö.

Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)

Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)
Värt att kolla så det inte är samma helger som de stora evenemangen på Elmia dock, för då är det fullt kaos ;)
Typ Dreamhack o så. (Det är oftast fullbokat men ibland finns det ju rum över, trist att bo där om det inte är ett evenmang man inte är intresserad av)

Nu har vi bott på hotell Paradis. Trevligt ställe, god mat. Fin kvällspromenad längs en vandringsled. Fick erbjudande om att få en hundbadplats visad, så helt klart hundvänligt. Ett bra övernattningsställe för en natt.
Har en liten misstanke om att det kan vara lite lyhört men då jag var ensam gäst så vet jag inte säkert.

Liknande trådar

Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 034
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 795
Senast: Nota
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka