Hunting - var hittar man tävlingar?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 423
G

Gisburne

Ja, som rubriken säger, var hittar man tävlingarna? Hästivalen i Gävle, om den fortfarande genomförs, har den fortfarande Huntingklasser? Någon som vet något annat ställe där man kan tävla Hunting?

Gärna en briefing om reglerna också, minns inte så noga! :)

Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Baståsen ska ha hunting i sommar, kommer dock inte ihåg när. Sen hade ju Strömsholm en huntingklass förra helgen så det finns ju lite olika iaf.

Gå in på förbundets hemsida och där under tävlingstermin och fälttävlan där läggs propositionerna för hunting ut.
I örebro ska det också vara hunting, dom brukar ha några hunting per år.

Okej! Jag var inne på förbundets hemsida förut och letade, sökte på "hunting" och fick upp 2 artiklar, men det stod i princip bara "den och den vann i huntingklass på Strömsholm" och sen inget mer... :smirk:

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
601
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: Sharpless
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka