hur 17 läser jag gamla forumsmeddelanden?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Whambam
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 729
W

Whambam

Hur jag än letar kan jag inte få upp mina gamla forumssvar som jag har fått.. är rätt ny och har väl knappast koll. Kan någon hjälpa mig?

Sv: hur 17 läser jag gamla forumsmeddelanden?

Trådar raderas efter en viss tid på forumet, kan det vara så att trådarna är såpass gamla att de inte finns längre?

Sv: hur 17 läser jag gamla forumsmeddelanden?

Nu tror jag inte att det handlar om detta, denna gång.

Jag tror snarare att det handlar om att användaren har lagt in en tråd eller inlägg som varit utformade som en annons eller på annat sätt brutit mot forum-reglerna, vilket gjort att tråden/inläggen raderats.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Krålus
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: MCP
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 676
Senast: doppler
·
Juridik & Ekonomi Jag läser en bok just nu och känner igen en hel del från mitt eget liv. I boken finns ett gäng patientjournaler från huvudpersonens... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 188
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår