Hur är NI människor försäkrade?

Sv: Hur är NI människor försäkrade?

Vad har ni för försäkring och varför just denna försäkring?

Folksam- Personförsäkring och "Drulle". Den täcker även hästens utrustning om något skulle hända. Trivs med det bolaget. Bra och prisvärd! Betalar 57kr/månaden för full försäkring+drulle.

jag har folksam LIV+ sjuk och olycksfallsförsäkring och drulle, med högsta försäkringsbelopp betalar 107kr/månad är jättenöjd hitills med min försäkring.

Jag har en extra olycksfallsförsäkring och den har betalat sig med bra marginal. När jag skadade mig senast så klippte de bort kläderna inne på sjukan. Försäkringen betalade alla klippta kläder, spräckt hjälm och lite andra merkostnader utan knot.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 270
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 640
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 491
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Pass förvaring
  • Hjälp
Tillbaka