Bukefalos 28 år!

Hur avslutar man medlemskapet?

Tjockisina

Trådstartare
Tröttnat på sidan och vill avsluta mitt medlemskap men hittar inte nånstanns vart man säger upp det.
Nån som vet??
 
Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Sluta logga in så är du raderad om ett år
 
Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Jag tror inte det. Vad jag vet så är det enda sättet att sluta logga in under lång tid. Ett halvår eller ett år.

Men loggar du inte in så slipper du ju vara här. ;)
 
Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Jag tror inte det. Vad jag vet så är det enda sättet att sluta logga in under lång tid. Ett halvår eller ett år.

Men loggar du inte in så slipper du ju vara här. ;)

Hmm lustigt brukar alltid finnas nå avsluta medlemskap grej på sådana här sidor.
 
Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Lyft blicken till den översta nålade tråden här på Bukefaloshjälp :idea:
 
Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Ja men det är vell bara att låta bli att logga in om du inte vill ha kvar det användarnamnet...
 
Sv: Hur avslutar man medlemskapet?

Lite roligt det här!

Nu är det 5 år sedan den här tråden skrevs (rensar mina prenumerationer, därför hittade jag denna) och det är bara undertecknad o TS som finns kvar som medlemmar.

Då måste jag ställa frågan till TS:
Varför var det så viktigt att kunna radera medlemskapet omgående?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 032
Senast: Tonto
·
Juridik & Ekonomi Vi är på jakt efter ett gemensamt sparkonto med bra ränta. De flesta konton verkar vara gå att vara en person som har tillgång, vi vill...
2
Svar
20
· Visningar
1 199
Senast: Clabbe
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2
Svar
39
· Visningar
774
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
550
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp