L
Laylin
Jag har hand om en häst som tidigare var utlånad till ridskolan eftersom ägaren inte hade tid med henne. Jag började sköta om och rida hästen varje dag,och till slut bestämde sig ägaren för att inte ha kvar henne på ridskolan, så nu ett och ett halvt år har det varit "min" häst, har dock inte behövt betala något för att ha henne, ägaren är så glad att slippa åka till stallet att hon gärna betalar allt
Men nu har jag hittat en annan häst som jag ska ha på foder eftersom jag inte längre kanner mig trygg med "min" nuvarande häst.
Då är bara frågan, hur berättar jag detta för ägaren. Hon har ju tagit bort henne från ridskolan, flyttat till nytt stall och betalat ganska mycket extra varja månad i ett 1 ½ år nu.
Känner mig elak och vill inte svika henne 
Men nu har jag hittat en annan häst som jag ska ha på foder eftersom jag inte längre kanner mig trygg med "min" nuvarande häst.
Då är bara frågan, hur berättar jag detta för ägaren. Hon har ju tagit bort henne från ridskolan, flyttat till nytt stall och betalat ganska mycket extra varja månad i ett 1 ½ år nu.