Hur betala ryttarlicensen?

Medryttarinna

Trådstartare
Jag har tdb-konto sedan ett antal år. Jag tog ut de pengar som fanns där, enligt anvisningar, inför förändringarna av tdb.
Nu har jag betsällt ryttarlicens för 2020. Den är nu obetald. Men hur tusan betalar jag?
Trots att jag läser allt om nya tdb/licenser 2020 på TDB begriper jag inte hur jag ska betala. Det står att man ska kunna betala med swish eller med kort, men inte hur.
Kan någon person här hjälpa mig?

Jag har tdb-konto sedan ett antal år. Jag tog ut de pengar som fanns där, enligt anvisningar, inför förändringarna av tdb.
Nu har jag betsällt ryttarlicens för 2020. Den är nu obetald. Men hur tusan betalar jag?
Trots att jag läser allt om nya tdb/licenser 2020 på TDB begriper jag inte hur jag ska betala. Det står att man ska kunna betala med swish eller med kort, men inte hur.
Kan någon person här hjälpa mig?
Har du provat att klicka på alternativet betala med swish?

Tack för att du försöker hjälpa mig! Men jag är inne på 'beställningar'. Jag ser att licensen för 2020 är beställd men obetald. Det finns inget klickbart i den vyn!

Hm, nu har ju min vy ändrats eftersom jag redan har betalt. Men jag tror att jag fick två alternativ och då klickade jag på det ena.

Jag la in licensen på hästen och får upp alternativen betala med kort eller betala med Swish.
Menar du att jag måste 'koppla ihop' mig och hästen på nytt i tdb? Men vi är redan kopplade. Han kommer upp när jag går in på 'mina hästar' och jag kunde förnya hans licens (han har livstidslicens).

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 916
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 952
Senast: Derivata
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: super
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 982
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31