Bukefalos 28 år!

Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Jag ska verkligen ta åt mig av detta!
Pilates och stretching!
 
Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

OJ, skulle jag lägga mig platt nu som är x antal år äldre än dig vore livet inte kul. Jag har mitt mål klart för mig. O det är högt satt.

Nej! Du ska inte lägga dig platt!
Jag kände mig så "efter" när jag startade tråden,
men nu har jag fått så många bevis på att det går,
så nu glömmer vi det ;)
Bra med höga mål!!!! Hoppas du når dit :)
 
Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Gud vad roligt!!!! Grattis :) vad duktig du är!!!
På ett år alltså???
 
Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Tycker om det du skriver, fast ang Musse, så måste jag ju bara säga att han hade en sjuk fysik innan han började rida!!!!

Nja, titta på bilderna på Musse i TV4. Är väl inte helt imponerad av hans fysik. Nog är det lite mage som hänger ut på bilderna. Och han hade inte helt lätt för att "hoppa upp" på en galopphäst i början. Som en tränare sa så siktade han närmast under hästen än över... :p
 
Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Nja, titta på bilderna på Musse i TV4. Är väl inte helt imponerad av hans fysik. Nog är det lite mage som hänger ut på bilderna. Och han hade inte helt lätt för att "hoppa upp" på en galopphäst i början. Som en tränare sa så siktade han närmast under hästen än över... :p


Och åter igen, någon stilryttare är han verkligen inte.. inte som jockey iallafall, så Musse var ett dåligt exempel :p
 
Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Ja det är tråkigt, men han ska bara ut på foder. Så han är ju fortfarande min att ta hem när jag vill. :)
 
Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Jaha! Det var ju skönt iaf :)
Jag har startat bloggen nu!
Men mitt första inlägg försvann, så jag får skriva ett nytt ikväll.
Har lite att göra nu :)
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 260
Senast: iNHALE
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 431
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 074
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 589
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp