Hur byta lösenord?

magruder

Trådstartare
Eftersom många lösenord på Hotmail blivit hackade uppmanas man ju att byta lösenord och det tänker jag göra.

MEN.... hur byter man lösenordet? Har varit inne och tittat men kan inte se hur/var man gör det.

Hoppas det finns någon på Bukefalos som vet.
Maggan

Sv: Hur byta lösenord?

Klicka på ditt förnamn/visningsnamn längst upp till höger (strax ovan Logga ut-länken), sedan på View your account/Visa ditt konto. Därefter kommer du till en sida där du kan byta lite olika inställningar, bland annat ett med överskriften Password reset information. Strax under överskriften står det Password: **** Change. Klicka på Change :)

Sv: Hur byta lösenord?

Tack snälla du för hjälpen! Tur att det finns bussig människor på Bukefalos.
Maggan

Liknande trådar

Hemmet Om en säng är lite för mjuk hjälper det då att byta bäddmadrass? Det är en kontinentalsäng i ett litet större mått så jag känner inte... 2
Svar
35
· Visningar
995
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka