Hur byta språk

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare murran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 004
M

murran

Hur byter jag språk på webbläsaren? Istället för arkiv, redigera, visa, favoriter och verktyg, så står det på engelska, file, edit, view, favorites, tools och help längst upp i rutan. Jag vill ha det på svenska, då jag är dålig på engelska.

Sv: Hur byta språk

Tack:)! Nu står det äntligen på svenska! Kram

Hm, jag får inte till det... Mamma lyckades installera datorn på danska och jag gjorde som Meodeo tipsat om men får ändå inte bort danskan... GAHHH

Hur ska jag göra??

har du vista eller win 7 ultimate så är det bara o ladda hem svenskt språkpaket från windows update.. går att köra in i win7 professional också, men det är lite mer bök...

installera det sedan, starta om o gå sedan in på språk och välj svenska, starta om så är den på svenska :)

har du vista eller win 7 ultimate så är det bara o ladda hem svenskt språkpaket från windows update.. går att köra in i win7 professional också, men det är lite mer bök...

installera det sedan, starta om o gå sedan in på språk och välj svenska, starta om så är den på svenska :)

Hm, nä hon har XP = kört eller??:crazy:

då får hon installera om på nytt.. xp har inte språkpaket såsom vista och sjuan..

men allvarligt talat tycker jag du ska uppmana din mamma att gå ifrån det där föråldrade skitsystemet (xp)

då får hon installera om på nytt.. xp har inte språkpaket såsom vista och sjuan..

men allvarligt talat tycker jag du ska uppmana din mamma att gå ifrån det där föråldrade skitsystemet (xp)

haha, håller med. Men tydligen hängde xp med datorn när hon köpte den. Hon använder inte den så mycket...

Liknande trådar

E
IT & mobiler när man klickar upp internet så kommer inte den där rutan där man skriver in webbadressen upp. Utan i stället är det ett grått fält...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: EQL
·
Bukefalos Detta är en beskrivning av hur man kan göra om den användarbild (avatar) man vill ha är för stor för det nya forumet. Nuförtiden får ju... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 351
Senast: Ceta
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: Gunnar
·
C
Hästvård Fakta & Myter Strassermetoden Med anledning av alla felaktiga påståenden och märkliga myter som florerar kring strassermetoden, inte... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 211
Senast: LFreddy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur