Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är lite sugen på att köpa en billig liten hästtransport.. å då pratar man om en äldre men fullt fungerande för en billig peng som jag kan ha till träningar å lite småtävlingar tex.
de jag undrar lite är.. vad kostar de ungefär att äga en transport.. förstår ju att de är lite olika beroende på vad de är för transport osv.. men på ett ungefär.. är de 10 000:- om året eller hur mycket ungefär??
så man har nåt att gå på. för de är försäkring å skatt? nåt mer som kostar? förutom däck å sånna saker då självklart..
Jag gjorde som du tänker göra när jag köpte mitt första släp. Skaffade ett billigt Trane från -70nånting och körde runt med, gjorde några enklare lagningar men när det slutade gå igenom besiktningen enkelt sålde jag det. Köpte då ett betydligt nyare släp VV från -96 och hade ytterligare några år. Vid det laget hade jag börjat åka så mycket och ofta att jag ville ha ett boggisläp så så köpte jag ett VV -10 som jag fortfarande har kvar. Jag är väldigt nöjd med det men saknar sadelkammare och numer när jag får köra (skaffade nytt körkort också, BE) så skulle det sitta fint med ett boggiesläp med högre lastvikt och sadelkammare. Min erfarenhet är att när man köper ett släp börjar man helt plötsligt åka mer och oftare så man vill ha ett lite bättreLåter ju bra, :-) ska se om jag hittar en som passar min budget som inte är för långt bort
Jag gjorde som du tänker göra när jag köpte mitt första släp. Skaffade ett billigt Trane från -70nånting och körde runt med, gjorde några enklare lagningar men när det slutade gå igenom besiktningen enkelt sålde jag det. Köpte då ett betydligt nyare släp VV från -96 och hade ytterligare några år. Vid det laget hade jag börjat åka så mycket och ofta att jag ville ha ett boggisläp så så köpte jag ett VV -10 som jag fortfarande har kvar. Jag är väldigt nöjd med det men saknar sadelkammare och numer när jag får köra (skaffade nytt körkort också, BE) så skulle det sitta fint med ett boggiesläp med högre lastvikt och sadelkammare. Min erfarenhet är att när man köper ett släp börjar man helt plötsligt åka mer och oftare så man vill ha ett lite bättreMen då vet man i alla fall på ett ungefär vad man vill ha och inte.