Hur få internet?

CA

Trådstartare
Har fått en gammal laptop av märket APT (eller liknande har inte datorn framför mig) men den har inget internet intstallerat.

HUR gör man för att få internet (bredband) till en så gammal dator?
Finns ingenstans man kan sätta i en skiva, utan bara en diskett, men det kanske går att sätta in en på något sätt?
Den har heller ingen usbport, men enligt brorsan skulle det gå att sätta in en "swift" eller liknande och sätta dit en usb.

Någon som vet hur jag ska göra?

Kan NOLL om datorer :D
 
Sv: Hur få internet?

Borde finnas PCMCIA-kortplatser om inte annat, och isf finns det nätverkskort att köpa.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Fideli
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
821
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 847
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 573
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp