Hur får jag bort håren??!

Sv: Hur får jag bort håren??!

Har inte behövt använda det på täcken faktiskt! Men en bäddsoffa i tyg och två extremt håriga katter.. :angel:

LillaMy84 Ska prova diskhandskar också! Jag tycker svampen är kanon! Är bara att samla ihop håret och använda om den sen. Klarar ju några omgångar innan den behöver bytas.
Roller går det åt som smör hos oss.. Måste rolla oss varje gång vi går utanför dörren :rofl: Förutom när jag har stallkläderna på mig såklart! ;)

Det gjorde vi. Funkar bra om ena står på täcket och spänner ut det och andra suger:) Ska iallafall leta reda på en gummiborste, Magigbrush och testa.

Fleecetäcken kör jag i torktumlaren och vips är alla hår borta :)

Ylletäcken är lite jobbigare, men en gummiskrapa till hundar funkar.
Googla på "Jelly scrubber" så ser du vad jag menar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 357
Senast: Tiger tok
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: tott
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31